مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-12بين الملل

دیروز در مذاکرات وین چه گذشت/ عوامل خارجی دلیل توقف گفت و گوها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مذاکرات وین این روز ها طولانی ترین و حساس ترین دور خود را پشت سر می گذارد و مذاکره کنندگان کشورمان با رایزنی های دیپلماتیک فشرده، - دور هشتم مذاکرات لغو تحریم ها در وین در حالی دنبال می شود که مذاکره کنندگان ایران و کشور های 1+4 دوباره برای مشورت و تصمیم گیری راهی پایتخت های خود می شوند؛ این در حالی است که یک منبع نزدیک به تیم مذاکرات ایران، واشنگتن را عامل توقف موقت مذاکرات معرفی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مذاکرات وین این روز ها طولانی ترین و حساس ترین دور خود را پشت سر می گذارد و مذاکره کنندگان کشورمان با رایزنی های دیپلماتیک فشرده، به دنبال دستیابی به یک توافق خوب که تأمین کننده همه منافع ملت ایران باشد، هستند.

علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان طی روز های گذشته که در سفری کوتاه و در چارچوب مشورت های معمول به تهران بازگشته بود، 18 اسفند ماه برای ادامه دیدار ها و گفتگو های خود به وین بازگشت.

رییس هیات مذاکره کننده کشورمان روز گذشته (جمعه) در ادامه دیدار ها و رایزنی های دیپلماتیک، با انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک و نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیروز در مذاکرات وین چه گذشت/ عوامل خارجی دلیل توقف گفت و گوها

دیروز در مذاکرات وین چه گذشت/ عوامل خارجی دلیل توقف گفت و گوها