مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-12پزشكي

وجود 5 شهرستان قرمز کرونایی در گیلان/ مسافران از سفر به گیلان خودداری کنند


به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پنج شهرستان انزلی، صومعه سرا، لاهیجان، رودبار، سیاهکل شهرستان های قرمز استان گیلان هستند که می تواند شرایط را برای گیلان حساس تر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند شیوع امیکرون در گیلان همچنان شکننده است، اظهار کرد: در چند هفته گذشته اکثر شهرستان های گیلان در وضعیت قرمز کرونایی بودند ولی اکنون آمار ابتلا به کرونا در این استان نزولی شده است.

وی بستری بودن بیش از 300 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان را نشان دهنده چرخش کرونا در میان مردم دانست و بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 70 بیمار کرونایی در گیلان شناسایی شده و اکنون بر اساس آمار 343 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند که از این تعداد 79 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بوده و حال 83 نفر آنان وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وجود پنج شهرستان قرمز کرونایی در این استان خبر داد و افزود: پنج شهرستان انزلی، صومعه سرا، لاهیجان، رودبار، سیاهکل شهرستان های قرمز استان گیلان هستند که می تواند شرایط را برای گیلان حساس تر کنند.

به گفته مهرابیان 10 شهرستان گیلان در وضعیت ناراحتی و همچنین دو شهرستان رضوانشهر و لنگرود در وضعیت زرد کرونایی هستند که باید مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5 شهرستان قرمز کرونایی در گیلان/ مسافران از سفر به گیلان خودداری کنند

وجود 5 شهرستان قرمز کرونایی در گیلان/ مسافران از سفر به گیلان خودداری کنند