مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-12سياسي

باغ پرندگان بندرعباس بازگشایی شد


باغ پرندگان بندرعباس پس از 2 سال تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا دوباره بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهردار بندرعباس در مراسم بازگشایی باغ پرندگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت، افزود: باغ پرندگان بندرعباس با مساحتی بالغ بر 6.

2 هکتار در مجموعه بزرگ طبیعت، واقع در چهار کیلومتری جاده بندرعباس- میناب قرار گرفته است که مساحت کل این مجموعه 32 هکتار است.

مهدی نوبانی ضمن تشکر ویژه از تلاش های مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: دلیل بازگشایی مجدد باغ پرندگان در وهله اول، درخواست عمومی شهروندان بوده و دلیل دیگر، جلوگیری از هدر رفت سرمایه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: هزینه بازگشایی مجدد و بهسازی باغ، رقمی در حدود 250 میلیون تومان برآورد شده که به صورت امانی و اعتباری و با زحمات شبانه روزی شهرداری و همکاران منطقه یک بندرعباس صورت گرفته است.

نوبانی از طرح های درآمدزایی برای توسعه و نگه داری باغ پرندگان و استفاده از بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر تعداد زون و قفس ها 25 عدد، پرنده زینتی 30 گونه و 200 عدد، پرنده آبزی 10 گونه و 60 عدد، پرنده شکاری 13 گونه و 25 عدد، ماکیان 20 گونه و 90 عدد و در مجموع تعداد کل موجودات 600 ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ پرندگان بندرعباس بازگشایی شد

باغ پرندگان بندرعباس بازگشایی شد