مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-12اقتصادي

صادرات بالغ بر 29 هزار و 647 دلار محصولات تعاونی لرستان به خارج از کشور


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بالغ بر 29 هزار و 647 دلار محصولات تعاونی استان به خارج از کشور صادر شده است.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بالغ بر 29 هزار و 647 دلار محصولات تعاونی استان به خارج از کشور صادر شده است.

علی جهانی با بیان اینکه امسال 101 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی در استان تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های ما در بخش ایجاد اشتغال، گسترش فرهنگ تعاون و کار گروهی در استان است.

وی اظهار کرد: تعاون یکی از حوزه های مهم اقتصادی کشور است که باید اهمیت بیشتری به این حوزه در جهت توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی شود چرا که با تجمیع سرمایه های خرد اعضای تعاونی ها فرهنگ کار گروهی و فعالیت مردم در بخش اقتصادی را بیشتر می کند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امسال با توجه به تعهد استان در تشکیل 45 تعاونی، خوشبختانه با همت همکاران و شرکت های تعاونی تاکنون 101 واحد تعاونی خدماتی، توزیعی، تولیدی و دانش بنیان با عضویت هزار و 575 نفر و ایجاد فرصت شغلی هزار و 206 نفر در لرستان تشکیل شده است.

جهانی به بازار فروش تعاونی های استان به وسیله صادرات اشاره کرد و افزود: امسال نیز میزان صادرات انجام شده توسط شرکت های تعاونی لرستان بالغ بر 29 هزار و 647 دلار محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بالغ بر 29 هزار و 647 دلار محصولات تعاونی لرستان به خارج از کشور

صادرات بالغ بر 29 هزار و 647 دلار محصولات تعاونی لرستان به خارج از کشور