مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-12اقتصادي

تست پی سی آر برای خروج از کشور چگونه انجام می شود؟


این روزها سفرهای خارجی رونق زیادی دارند و بسیاری از مردم جهت بازدید از نمایشگاه های خارجی، سفرهای کاری، تورهای تفریحی و سفرهای تحصیلی قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام هومکا، یکی از مدارک مورد نیاز قبل از پرواز گواهی تست منفی PCR کرونا است که برای سفرهای برون مرزی الزامی بوده و در سفرهای داخلی نیز افرادی که کارت واکسن ندارند باید جواب تست پی سی آر برای پرواز را قبل از عزیمت آماده کنند.

به منظور جلوگیری از شیوع سویه های جدید و جهش یافته کرونا تمام کشورهای دنیا این قوانین را سختگیرانه اجرا می کنند و ایرلاین ها نیز بنا به درخواست کشور مقصد موظف هستند که این گواهی آزمایشگاهی را از مسافران دریافت کنند.

در این مطلب تصمیم داریم به مهمترین سوالات مسافران محترم قبل از پرواز در مورد تست کرونا برای پرواز پاسخ دهیم تا مسیر تهیه این گواهی برای شما روشن تر گردد.

روش انجام تست کرونا پروازی چگونه است؟ برای انجام تست پی سی ار برای پرواز یک نمونه مخاطی از ناحیه فوقانی سیستم تنفسی مثل گلو و بینی با استفاده از سواب (چوب نازک و انعطاف پذیر) گرفته می شود تا از نظر وجود ماده ژنتیکی ویروسی بررسی شود.

سپس نمونه به بخش آزمایشگاهی ارسال می شود تا آزمایس RT-PCR بر روی آن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست پی سی آر برای خروج از کشور چگونه انجام می شود؟

تست پی سی آر برای خروج از کشور چگونه انجام می شود؟