مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-12اقتصادي

93 درصد بازساری واحدهای خسارت دیده زلزله قطور اتمام یافت


مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی گفت: عملیات بازسازی 93 درصد از واحدهای خسارت دیده از زلزله قطور خوی به اتمام رسیده است.

- ، محمود بدلی در جریان بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله دیده قطور خوی اظهار کرد: در این زمین لرزه بیش از یک هزار 630 واحد تعمیری بودند که همه این واحدها در کمترین زمان با پرداخت تسهیلات تعمیر شدند.

وی ادامه داد: از مجموع 4 هزار و 500 واحد خسارت دیده منطقه که نیاز به احداث مجدد داشتند تاکنون بیش از 3 هزار 500 واحد احداث و روستاییان در زیر سقف اتمام 93 درصد بازسازی واحدهای خسارت دیده زلزله قطور خویخانه های نو اسکان یافته اند.

بدلی تصریح کرد: متأسفانه نزدیک به 1 هزار نفر از روستاییان منطقه نیز که در شهرهای دیگر استان سکونت دارند، هنوز برای دریافت تسهیلات و بازسازی اقدام نکرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی تسهیلات بلاعوض و اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده قطور را 513 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: اخیراً برای تکمیل بازسازی واحدهای باقیمانده منطقه 180 میلیارد تومان تسهیلات جدید نیز اختصاص یافته است.

بدلی افزود: همزمان با بازسازی واحدهای مسکونی، تکمیل زیرساخت های منطقه ازجمله احداث پل های خسارت دیده و اجرای طرح های هادی نیز در دستور کار قرار گرفت که تاکنون در این زمینه 30 میلیارد تومان اعتبار هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 درصد بازساری واحدهای خسارت دیده زلزله قطور اتمام یافت

93 درصد بازساری واحدهای خسارت دیده زلزله قطور اتمام یافت