مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-12اقتصادي

تجمع مردم روستای عمله سیف شوش در اعتراض به نحوه اجرای طرح هادی


جمعی از اهالی روستای عمله سیف در اعتراض به تصمیم بنیاد مسکن شهرستان شوش در رابطه با شرایط واگذاری زمین های طرح هادی و نرخ اعلامی قیمت زمین مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار ورود مسئولان به موضوع طرح هادی روستایی این روستا شدند.

- تجمع مردم روستای "عمله سیف" شوش در اعتراض به نحوه اجرای طرح هادی ایسنا/خوزستان جمعی از اهالی روستای عمله سیف در اعتراض به تصمیم بنیاد مسکن شهرستان شوش در رابطه با شرایط واگذاری زمین های طرح هادی و نرخ اعلامی قیمت زمین مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار ورود مسئولان به موضوع طرح هادی روستایی این روستا شدند.

به گفته اهالی روستای عمله سیف، طرح هادی روستایی عمله سیف جامع نیست که انتظار می رود مسئولان استان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

مردم نگران اجرای این طرح هستند و پرداخت مبلغ اعلام شده برای اهالی روستا که اغلب کارگر و کشاورز هستند دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این افراد در اعتراض به تصمیم بنیاد مسکن شهرستان شوش در رابطه با شرایط واگذاری زمین های طرح هادی و نرخ اعلامی قیمت زمین مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار ورود مسئولان به موضوع طرح هادی روستایی این روستا شدند، این افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم روستای عمله سیف شوش در اعتراض به نحوه اجرای طرح هادی

تجمع مردم روستای عمله سیف شوش در اعتراض به نحوه اجرای طرح هادی