مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-12دانش

ضرورت اتصال پایان نامه ها به صنایع متقاضی / آیین نامه پسادکتری صنعت ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در چهارمین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: - معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با یادآوری اینکه یکی از ظرفیت های بسیار خوب دانشگاه های علوم پزشکی پایان نامه هاست، گفت: ضروری است پایان نامه ها را به صنایع متقاضی وصل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در چهارمین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امیدوارم با رشد تولید دانش، مجلات علمی و شاخص های نوآوری فرصت بیشتری برای خدمتگزاری به هم وطنان داشته باشیم.

وی با بیان این که خوشبختانه در تحول تحقیقات حوزه سلامت در کشور از دانشگاه نسل یک و دو عبور کرده ایم و وارد عصر دانشگاه های نسل 3 شده ایم، گفت: در این مرحله باید در کنار تولید علم و مرجعیت علمی بتوانیم در حوزه فناوری و نوآوری نیاز های جامعه را در حوزه سلامت برآورده کنیم و دانشگاه ها در شاخص تبدیل دانش به ثروت علمی پیشتاز شوند.

پناهی به جایگاه علمی کشور در دنیا اشاره کرد و افزود: در تولید علم و مرجعیت علمی در منطقه وضعیت خوبی داریم و با رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتصال پایان نامه ها به صنایع متقاضی / آیین نامه پسادکتری صنعت ابلاغ شد

ضرورت اتصال پایان نامه ها به صنایع متقاضی / آیین نامه پسادکتری صنعت ابلاغ شد