مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-12سياسي

روند ابتلا و بستری در لرستان شیب نزولی دارد/تعداد فوتی ها همچنان ثابت است


روند ابتلا و بستری در استان شیب نزولی دارد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: روند ابتلا و بستری در استان شیب نزولی دارد.

فرهاد زیویار در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: سفرهای نوروزی و چگونگی انجام مسافرت ها از مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه بود که با رعایت برخی الزامات و پروتکل های بهداشتی انجام آن بلامانع خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از شروط لازم انجام سفرهای نوروزی موضوع تزریق دو دوز واکسن است که در رابطه با صحت سنجی این موضوع از سامانه های هوشمند برای شناسایی خودروها در ایام نوروز استفاده می شود.

زیویار اظهار کرد: پذیرش و اسکان مسافران در هتل ها و سایر مراکز اقامتی در ایام نوروز نیز با تزریق دو دوز واکسن و انجام تست پی سی آر امکان پذیر بوده که در جلسه امروز بر اجرای این طرح تاکید شد.

استاندار لرستان در بحث آموزش در مدارس افزود: به منظور پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزان، با تصمیم ستاد ملی موضوع آموزش در مدارس و سایر اماکن آموزشی کشور به صورت حضوری مطرح شد که با توجه به رنگ بندی شهرها و رعایت پروتکل های بهداشتی قابل اجرا خواهد بود.

زیویار در ادامه گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان شهرستان های خرم آباد، بروجرد و سلسله در وضعیت قرمز، رومشکان و چگنی در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان در وضعیت نارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا و بستری در لرستان شیب نزولی دارد/تعداد فوتی ها همچنان ثابت است

روند ابتلا و بستری در لرستان شیب نزولی دارد/تعداد فوتی ها همچنان ثابت است