مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-12پزشكي

تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا کرمانشاه به نصف کاهش یافته است


استاندار کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی تعداد مبتلایان و بستری ها در پیک ششم کرونا، گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا کرمانشاه به نصف کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم.

وی افزود: در 2 هفته گذشته روند بیماری کاهشی و تعداد بستری در استان کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری بوده و تقریباً تعداد بیماران بستری به نصف کاهش یافته است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پیک ششم نسبت به پیک پنجم کوتاه تر و با تعداد موارد ابتلاء، بستری و مرگ و میر کمتری همراه بود و همچنین ضریب اشغال تخت روزانه که در پیک پنجم 3.

5 برابر پیک ششم بود کاهش داشته و این کاهش قابل توجه در پیک ششم ناشی از اثر واکسیناسیون عمومی و خدمات دولت سیزدهم است.

امیری مقدم از توجه ویژه رییس جمهور و دولت سیزدهم برای تسریع در روند انجام واکسیناسیون کرونا از اولین روز فعالیت دولت تقدیر کرد و گفت: گزارش های آماری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نشان می دهد با سرعت در انجام واکسیناسیون عمومی ایمنی جمعی ارتقا یافته و تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها کاهش یافته است.

وی حمایت دولت از تلاش های محققان داخلی و افزایش تولید واکسن داخلی را نیز عاملی مهم برای حفظ سلامت عمومی و اجرای واکسیناسیون گسترده دانست و بیان کرد: در اوایل فعالیت دولت با افزایش واردات و در ادامه با حمایت از تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا کرمانشاه به نصف کاهش یافته است

تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا کرمانشاه به نصف کاهش یافته است