مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-12سياسي

روند نزولی موارد مثبت کرونا در کرمان/ 15 شهرستان همچنان در وضعیت قرمز است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند نزولی بستری بیماران کرونایی در استان کرمان خبر داد و گفت: مرگ و میرهای کرونایی هم 15 تا 20 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جلال رحمانی سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمان ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای استان اظهار داشت: طبق رنگ بندی کشور، سه شهرستان ریگان، فهرج و انار در وضعیت زرد و پنج شهرستان عنبرآباد، رودبار، کهنوج، بردسیر و رابر در موقعیت نارنجی و 15 شهرستان دیگر استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: آمار بیماران ما به طور قابل توجهی نسبت به هفته های قبل پایین تر آمده و سیر نزولی را طی می کنیم.

وی عنوان کرد: بیش از 70 درصد مریض های سرپایی و بیش از 40 درصد مریض های بستری ما در بیمارستان ها نسبت به اوج پیک کاهش پیدا کردند و همچنین 60 درصد تست های کرونا در اوج پیک مثبت بودند و اکنون این آمار به 30 درصد رسیده و روند نزولی است.

رشیدی نژاد عنوان کرد: هفته گذشته نسبت به هفته ما قبل مرگ و میرها 15 تا 20 درصد کاهش پیدا کردند که امیدواریم سیل نزولی همچنان ادامه داشته باشد و شاهد اوج دیگری نباشیم.

وی افزود: در حال حاضر 514 نفر تا ابتدای صبح امروز در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 223 نفر قطعا کرونا و 293 به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی موارد مثبت کرونا در کرمان/ 15 شهرستان همچنان در وضعیت قرمز است

روند نزولی موارد مثبت کرونا در کرمان/ 15 شهرستان همچنان در وضعیت قرمز است