مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-12سياسي

عدالت در سرمایه گذاری و استقرار صنایع از اولویت های سند آمایش است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: موضوع عدالت در سرمایه گذاری و استقرار صنایع در سند آمایش سرزمین، مورد توجه جدی است.

- به سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این سفر برای استان برکات زیادی به دنبال داشت، به طوری که بسیاری از پروژه های نیمه تمام که سال ها متوقف شده بود، دوباره آغاز به کار کرد.

وی اظهار داشت: هدف از سفر هیئت دولت به استان زنجان، معطوف به سه دسته پروژه بود که قسمت عمده آن پروژه های نیمه تمام که رها شده بود و استان توانایی تخصیص اعتبار برای این پروژه ها را نداشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تاکید کرد: علاوه بر این پروژه های نیمه تمامی را داریم که اعتبار برای آن ها اختصاص پبدا کرد تا روند اجرای پروژه تسریع یابد و برخی از پروژه ها نیز شامل پروژه های جدید بود که تعداد آن ها کم بوده و با سرعت روند اجرای آن ها اتفاق افتاده و در کوتاه ترین زمان به اتمام می رسید.

میرزایی با اشاره به اینکه هر دولت زمانی که روی کار می آید، شعار، خط مشی و استراتژی نیز با خود به همراه دارد، افزود: به همین خاطر نمی توانیم به گذشته باز گشته و همه عملکردها را قضاوت و یا درباره آها صحبت کنیم اما موضوعی که امروز اتفاق می افتد و دولت سیزدهم بر روی آن تکیه دارد، بحث آمایش سرزمین است، زیرا آمایش سرزمین به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در سرمایه گذاری و استقرار صنایع از اولویت های سند آمایش است

عدالت در سرمایه گذاری و استقرار صنایع از اولویت های سند آمایش است