مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-12ورزشي

حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور


مربی تیم ریشه پی خراسان شمالی و شاهین بجنورد از حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مربی تیم ریشه پی خراسان شمالی و شاهین بجنورد از حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور خبر داد.

مجتبی سلیمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم های ریشه پی خراسان شمالی و شاهین بجنورد 18 اسفند ماه به دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتوالی کشور به میزبانی کرمان اعزام شدند.

وی افزود: مسابقات از نوزدهم اسفند ماه آغاز شد و تا فردا یکشنبه 22 اسفند ماه ادامه دارد.

سلیمانی ادامه داد: 12 تیم از سراسر کشور در 2 گروه الف و ب در این مسابقات حضور دارند که تیم ریشه پی خراسان شمالی در گروه الف با تیم های جام جم باطری اردکان، استقلال صنعتی خوزستان، شهرداری طبس، آذرخش کرمان و نخل هرمزگان هم گروه است.

وی در ادامه گفت: تیم شاهین بجنورد در گروه ب با تیم های یاران خراسان رضوی، شهرداری بهرمان کرمان، کیتی پسند اصفهان، پیکان تهران و مقاومت گلساپوش یزد هم گروه است.

سلیمانی درخصوص نتیجه تیم در این مسابقات گفت: تیم ریشه پی خراسان شمالی در بازی نخست با تیم شهرداری طبس با نتیجه دو بر یک شکست خورد و در بازی دوم با تیم نخل هرمزگان با نتیجه دو بر صفر، در بازی سوم با تیم جام جم اردکان با نتیجه دو بر صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور

حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور