مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:522022-03-12سياسي

فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند


استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از مولفه های حکمرانی اسلامی تلاش و کار جهادی است گفت: فرمانداران استان تهران با کار و تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچگونه می شد که مردم را اداره کرد و در این خصوص هزاران میلیارد تومان در کشور کار انجام اما رهبر با فرمول کمک های مردمی و کار جهادی و مواسات و تکیه بر مردم و استفاده از حلقه های میانی توانست این کار را انجام دهد و امروز از مأموریت های بزرگ ما در دولت سیزدهم تکیه و مشارکت دادن مردم است.

استاندار تهران بیان داشت: مساجد و حسینیه ها و خیریه ها گاهی بیشتر از دولت ها می توانند کار کنند و مسائل را حل کنند آنها به حمایت و پشتیبانی دولت نیازمند هستند و مأموریت ما این است که آنها را حمایت کنیم.

منصوری با اشاره به نامه شهید بهشتی خطاب به حضرت امام عنوان داشت: این نامه با شرایط امروزی ما بسیار مطابقت دارد و می بینیم که امروز در یک طرف مدیریت دینی و از طرف دیگر یک جریان اهل تسامح و سست است که حرف از مقابله با استکبار می زند اما در عمل راه نفوذ بیگانه به کشور را باز می کند و بسیاری از ارزش ها را به تاراج می گذارد و مسئله بزرگ امروز ما در مدیریت این است که افراد پای یک ارزش متعالی بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند

فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند