مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-12اجتماعي

اخطاریه مدیریت بحران خوزستان درباره ماندگاری توده گرد و خاک


اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت جوی و ماندگاری توده گرد و خاک اخطاریه ای صادر کرد.

- ایسنا/خوزستان اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت جوی و ماندگاری توده گرد و خاک اخطاریه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان پیرو هشدار سطح نارنجی 20 اسفندماه و هشدارسطح نارنجی 21 اسفندماه در خصوص ماندگاری توده گرد و خاک و تأثیر آن بر مناطق شمالی، شمال غربی، غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوبی استان و کاهش دید افقی و کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده های گرد و خاک از اواخر وقت شنبه تا اواخر وقت یکشنبه (21 و 22 اسفندماه) هشدار مجدد صادر کرد.

در این هشدار از اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان ها و سایردستگاه های مرتبط خواسته شده نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی با توجه به هشدارهای مذکور اقدام نمایند.

تداوم آماده باش و برقراری کشیک شبانه روزی، حضور در محل فعالیت در مدت مذکور، ارایه توصیه های ایمنی و اطلاع رسانی توصیه های ایمنی و بهداشتی به عموم به ویژه بیماران، کودکان و سالمندان، آماده باش مراکز امدادی و درمانی جهت خدمات رسانی به موقع، اطلاع رسانی نکات و موارد ایمنی به رانندگان، مسدود نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطاریه مدیریت بحران خوزستان درباره ماندگاری توده گرد و خاک

اخطاریه مدیریت بحران خوزستان درباره ماندگاری توده گرد و خاک