مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-12اقتصادي

پویش سراسری همراهان سفر ایمن اجرا می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: همزمان با طرح نوروزی 1401 و با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای، پویش سراسری همراهان سفر ایمن برگزار می شود.

- عباس شرفی امروز 21 اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی دو سال گذشته و پیش بینی افزایش سفرهای جاده ای در نوروز 1401 و از طرفی اهمیت ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، با تدبیر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پویش همراهان سفر ایمن در تعدادی از مجتمع های خدماتی رفاهی کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در لرستان مجتمع خدماتی رفاهی سوری واقع در کیلومتر هفت محور خرم آباد_پلدختر به عنوان محل اجرای این پویش انتخاب شده است، افزود: هدف از اجرای این پویش، ارتقای فرهنگ ایمنی، کاهش ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروزی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: در قالب این پویش، با به کارگیری تمام ظرفیت های فرهنگی، هنری بومی و رسانه ای استان، برنامه های متنوعی ازجمله: تئاتر، طنز، موسیقی بومی، نمایش عروسکی، مسابقه، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی و .

با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر، توقف در هنگام خواب آلودگی و دیگر نکات ایمنی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش سراسری همراهان سفر ایمن اجرا می شود

پویش سراسری همراهان سفر ایمن اجرا می شود