مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-13اقتصادي

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: پویش همراهان سفر ایمن همزمان با سراسر کشور از تاریخ 25 اسفند ماه 1400 تا 15 فروردین ماه 1401 در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

- مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت تامین آرامش برای مسافرین و برقراری ایمنی در سفرهای جاده ای اظهار کرد: در راستای مدیریت سفرهای نوروزی، یکی از برنامه های مؤثر مورد نظر برای کاهش تصادفات جاده ای، تلاش برای ارتقای فرهنگ ترافیک در خلال سفرهاست.

وی افزود: برای دستیابی به این هدف مهم بر اساس برنامه های کلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، 25 پایگاه فرهنگی و آموزشی در شبکه راه های شریانی کشور در نوروز امسال میزبان مسافرین خواهند بود تا در قالب پویش همراهان سفر ایمن ضمن آموزش های ترافیکی لازم به خانواده ها، نشاطی همگانی را با اجرای برنامه هایی متنوع در زمینه های مختلف هنری برای کاربران جاده ای به ارمغان آورند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی همای سعادت واقع در کیلومتر 5 محور دلیجان-سلفچگان میزبان اجرای این طرح خواهد بود که مسافرین نوروزی می توانند در بازه زمانی یاد شده از این پویش سراسری بهره لازم را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان مرکزی

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان مرکزی