مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-13اجتماعي

اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در مجتمع خدماتی-رفاهی محور بردسیر-کرمان


طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن همزمان با 23 استان برای نخستین بار توسط داره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان در نوروز 1401 در مجتمع خدماتی-رفاهی فولاد مشیز در کیلومتر 9 محور بردسیر به کرمان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن همزمان با 23 استان برای نخستین بار توسط داره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان در نوروز 1401 در مجتمع خدماتی-رفاهی فولاد مشیز در کیلومتر 9 محور بردسیر به کرمان برگزار می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و ارتقاء ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با تشویق رانندگان به توقف در حین سفر و رفع خستگی، ارتقاء دانش عمومی جامعه در مورد ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، بکارگیری هنر درخدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در طول مسیر دانست.

احسان عراقی زاده به دیگر اهداف طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن اشاره نمود و افزود: کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران وکمک به احیای نمایش های ایرانی بویژه نمایش های سنتی و بومی استان مقصد و نهایتا کمک به احیای موسیقی ایرانی بویژه موسیقی های بومی و مقامی استان مقصد از اهداف طرح به شمار می روند وی بیان کرد: در این طرح همراهان سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در مجتمع خدماتی-رفاهی محور بردسیر-کرمان

اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در مجتمع خدماتی-رفاهی محور بردسیر-کرمان