مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-13سياسي

موضوعات مربوط به پیشرفت هسته ای در جلسه غیرعلنی بررسی شد


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه حوزه های مربوط به پیشرفت هسته ای کشور که مدنظر نمایندگان بود، در جلسه غیرعلنی با رییس سازمان انرژی اتمی کشور مورد بحث قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییاتی از جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه 22 اسفندماه) مجلس گفت: امروز در مجلس میزبان محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی کشور و معاون رییس جمهور بودیم.

آقای اسلامی در این جلسه در رابطه با پیشرفت های مذاکرات گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه داد و جزییاتی از موضوعات مطروحه را بیان کرد.

متفکرآزاد تصریح کرد: بحث و تبادل نظرهای خوبی انجام شد، نمایندگان مجلس نیز نقطه نظرات خود را درباره موضوعات مختلف عنوان کردند و در مجموع بحث های خوبی انجام شد.

وی افزود: آقای قالیباف نیز در پایان نقطه نظرات نمایندگان و بحث های مطرح شده را جمع بندی کرد، امید است این جلسه به پیشبرد اهداف کشور و مردم کمک کند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه جزییات بیشتر از جلسه غیرعلنی مجلس گفت: با توجه به اینکه مذاکرات در حال انجام است، به این میزان از گزارش ها اکتفا می کنیم، اما همه حوزه های مربوط به پیشرفت هسته ای کشورمان که مدنظر نمایندگان بود، در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات مربوط به پیشرفت هسته ای در جلسه غیرعلنی بررسی شد

موضوعات مربوط به پیشرفت هسته ای در جلسه غیرعلنی بررسی شد