مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-13اقتصادي

توسعه صنعت نیازمند مدیریت تحول محور است


استاندار گیلان با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران برای اعتلای صنعت استان، گفت: توسعه صنعت نیازمند مدیریت تحول محور است.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار مشاور وزیر صمت و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه با اشاره به اینکه صنعت در توسعه اقتصادی کشور نقش بسیار مهمی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر خلاهایی وجود دارد که باید رفع شود.

استاندار گیلان در ادامه به برخی محدودیت ها و محرومیت های حوزه صنعت استان اشاره کرد و افزود: گیلان ظرفیت های بسیار بالایی به ویژه در حوزه صنعتی دارد که مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر با توجه به تغییر کاربری ها شاهد افول صنعت کشاورزی در استان گیلان بوده ایم، گفت: باید با توسعه گردشگری با توجه به ظرفیت های فراوان گیلان و تقویت بوم گردی هم از بافت روستا صیانت کرده و هم زمینه توسعه اقتصاد روستاها را فراهم کنیم.

عباسی بر لزوم استفاده از دانش روز، توجه به صنایع دانش بنیان و همچنین امکان سنجی در حوزه صنعت گیلان، ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد باید به بنگاه های اقتصادی و یا افراد دارای صلاحیت واگذار شود.

وی با اشاره به اهمیت شهرک های صنعتی در تقویت تولید و توسعه اقتصادی، تأکید کرد: مشکلات موجود در حوزه زیرساختی در شهرک های صنعتی باید برطرف شده و اقدامات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت نیازمند مدیریت تحول محور است

توسعه صنعت نیازمند مدیریت تحول محور است