مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-13سياسي

غافلگیری های نوروزی از محسن یگانه تا سیروان/ تنور کنسرت ها داغ شد


تعدادی از شناخته شده ترین خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان طی ایام تعطیلات نوروزی در قالب یک جشنواره نوروزی اجراهای تازه ای را برای طرفداران خود تدارک دیده اند.

- محمد حاتم پور از تهیه کنندگان و کنسرت گذاران که طی سال های اخیر با خوانندگان متعددی همکاری مستمر داشته است در گفتگو با کرونا در دو سال اخیر به شکل ناراحت کننده ای شرایط فعالیت در حوزه های مختلف موسیقی را به شدت تحت تاثیر قرار داد، اما با شرایطی که طی ماه های گذشته به واسطه واکسیناسیون و لزوم رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی رقم خورده است، می توانیم در شکل حداقلی شاهد برگزاری مجدد کنسرت ها بعد از مدت ها وقفه باشیم.

در این چارچوب ما تصمیم گرفتیم که با طراحی و اجرای دوباره جشنواره های نوروزی، فصل تازه ای از فعالیت هایمان را از سال 1401 آغاز کنیم که این برنامه از روز سوم فروردین ماه در دو مجموعه اسپیناس و برج میلاد تهران با حضور ستارگان موسیقی پاپ ایران میزبان مخاطبان خواهند بود.

این تهیه کننده موسیقی با اشاره به تاریخ برگزاری این کنسرت ها گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، مجموعه کنسرت های جشنواره نوروزی از روز سوم فروردین تا روز یازدهم فروردین ماه سال 1401 طی 10 شب در مجموعه های برج میلاد و اسپیناس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری های نوروزی از محسن یگانه تا سیروان/ تنور کنسرت ها داغ شد

غافلگیری های نوروزی از محسن یگانه تا سیروان/ تنور کنسرت ها داغ شد