مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-13اقتصادي

نباید نیاز آمریکا به کاهش قیمت بنزین بدون توجه به خواسته های ایران تأمین نشود


160 نماینده مجلس در بیانیه ای درباره مذاکرات هسته ای به تیم مذاکره کننده تأکید کردند که اکنون که بحران اوکراین نیاز غرب را به عرصه انرژی ایران افزایش داده است، - 160 نماینده مجلس در بیانیه ای درباره مذاکرات هسته ای به تیم مذاکره کننده تأکید کردند که اکنون که بحران اوکراین نیاز غرب را به عرصه انرژی ایران افزایش داده است، نباید بدون توجه به خواسته های به حق ایران، نیاز آمریکا به کاهش قیمت نفت تأمین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 160 نماینده مجلس در مورد مذاکرات هسته ای را به شرح زیر قرائت کرد: از تیم مذاکره کننده کشورمان می خواهیم که در مذاکرات وین خود را محدود به ضرب الاجل های ساختگی غرب ندانند و با ایستادگی جهت حفظ منافع ملی و مطالبات اصلی و حفظ خطوط قرمز، اهداف اعلامی را بدون فوت وقت پیگیری کنند.

اکنون که بحران اوکراین نیاز غرب را به عرصه انرژی ایران افزایش داده است، نباید بدون توجه به خواسته های به حق ایران، نیاز آمریکا به کاهش قیمت نفت تأمین شود.

از هیئت محترم مذاکره کننده می خواهیم که اخذ تصمیم کافی اقتصادی، فنی و سیاسی از طرف آمریکایی بابت عدم تکرار خروج غیرقانونی کشور از توافق را با جدیت پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نیاز آمریکا به کاهش قیمت بنزین بدون توجه به خواسته های ایران تأمین نشود

نباید نیاز آمریکا به کاهش قیمت بنزین بدون توجه به خواسته های ایران تأمین نشود