مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-13سياسي

سناریوی مقابله با بحران زلزله در تهران


سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به مانور بزرگ امداد هوایی در پایتخت توضیحاتی درباره سناریو های مقابله با بحران زلزله در تهران ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حاشیه برگزاری تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با سناریوی بحران زلزله گفت: سال گذشته اولین تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران برگزار و امسال شاهد برگزاری دومین تمرین هستیم؛ این تمرین با سناریوی بحران زلزله در حال انجام است و ارتباطی با مسائل منطقه ندارد و هدف از آن هم افزایی دستگاه های امدادی برای مواجهه با بحران زلزله است.

وی افزود: با توجه به اینکه ما تصور می کنیم در شرایط زلزله امداد زمینی بار اصلی کمک رسانی را نمی تواند به دوش بکشد و به دلیل اینکه احتمالا راه ها مسدود می شوند، امداد رسانی از سایر استانها و تخلیه مصدومین از تهران به استان های دیگر با امداد هوایی انجام خواهد شد.

  نصیری ادامه داد: با مشارکت دستگاه هایی مانند اورژانس، جمعیت هلال احمر و آنش نشانی و حمایت و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان هواپیمایی کشوری و نظارت سازمان مدیریت بحران کشور هم افزایی مناسب بین دستگاه های مختلف را در این تمرین خواهیم داشت که در آن عملیات سوار و پیاده کردن ماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی مقابله با بحران زلزله در تهران

سناریوی مقابله با بحران زلزله در تهران