مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-13اقتصادي

تنزل جایگاه ایران در صادرات شیرین بیان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از تنزل شش پله ای جایگاه ایران در صادرات محصول شیرین بیان طی سال های اخیر خبرداد و از این امر ابراز تاسف کرد.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از تنزل شش پله ای جایگاه ایران در صادرات محصول "شیرین بیان" طی سال های اخیر خبرداد و از این امر ابراز تاسف کرد.

عبدالعظیم خادم حمزه در جلسه میز ملی صادرات شیرین بیان ایران، گفت: جایگاه ایران در صادرات شیرین بیان در سال های 2016 و 2017 رتبه نخست جهان بوده که متاسفانه در سال های اخیر به دلیل مشکلات متعدد این جایگاه به رتبه هفتم جهان تنزل پیدا کرده است.

به نقل از اتاق بازرگانی فارس، خادم حمزه با تاکید بر ظرفیت های تولید و صادرات شیرین بیان در کشور و به ویژه فارس، افزود: مشکلات تولیدکنندگان از ابتدای تولید تا صادرات که در زنجیره تولید شیرین بیان مصارف متعددی در صنایع پایین ذدستی آن وجود دارد باید ضمن جلوگیری از خام فروشی در رفع موانع صادراتی این محصول هماهنگی مناسبی با اتحادیه ها و بخش خصوصی ایجاد شود.

او عنوان کرد: در صادرات محصولات گیاهان دارویی و به ویژه شیرین بیان منابع و دانش اساس کار را تشکیل می دهند اما در موضوع بکارگیری دانش ما ضعیف عمل کرده ایم که اگر به آن توجه شود باعث توسعه و پیشرفت کشور و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنزل جایگاه ایران در صادرات شیرین بیان

تنزل جایگاه ایران در صادرات شیرین بیان