مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-13حوادث

معضلات اجتماعی گلستان باید دیده شود/ برخورد قاطع پلیس با متخلفان چهارشنبه سوری


فرمانده انتظامی گلستان از بازداشت متهمان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در این بخش برخورد ما قاطع خواهد بود و دستورات قضایی لازم برای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه پایان سال نیز صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدسعید فاضل دادگر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: من در خصوص یک سال گذشته از مردم و رسانه ها ویژه تشکر می کنم و حوادث مختلفی را در استان پشت سر گذاشتیم که برخی از آنها به واقع انرژی بالایی را از پلیس به خود اختصاص داد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: جایی که هیچ مسوولی پاسخگو نبود ماموران ما شبانه روزی پای کار بوده و با صبوری ماموران و بصیرت مردم بحران مرغ و آب را پشت سر گذاشتیم.

دادگر ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه ما قطب تولید مرغ در کشور هستیم صحنه هایی از صف های مرغ را شاهد بودیم که ناراحت کننده بود.

وی با اشاره به پرونده محمود آقایی متهم پرونده قتل چهار راه میدان، گفت: متاسفانه افراد آسیب دیده مشابه در استان کم نداریم و مدتی بعد در میدان شهرداری نزدیک بود حادثه مشابه رخ دهد که با عملکرد سریع پلیس پیشگیری شد.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: ما به عنوان پلیس مطالبه گر حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی هستیم و رسانه را بازوی مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات اجتماعی گلستان باید دیده شود/ برخورد قاطع پلیس با متخلفان چهارشنبه سوری

معضلات اجتماعی گلستان باید دیده شود/ برخورد قاطع پلیس با متخلفان چهارشنبه سوری