مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-13سياسي

ظرفیت موسسات بین المللی در راستای توسعه خراسان جنوبی استفاده شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت موسسات بین المللی در راستای توسعه و رفع مشکلات بزرگ و عمده استان استفاده کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت موسسات بین المللی در راستای توسعه و رفع مشکلات بزرگ و عمده استان استفاده کنیم.

علیرضا عباس زاده روز یکشنبه 22 اسفند در نشست بررسی استفاده از ظرفیت های آژانس همکاری های بین المللی جایکا اظهار داشت: موسسات بین المللی که صلاحیت و امنیت کارشان مورد تایید است، می توانند در برخی طرح ها و پروژه های استان مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه موسسه جایکا متعلق به کشور ژاپن است و پروژه های متعددی را در ایران دنبال می کند، می توان با آن در راستای رفع مشکلات استان همکاری کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت موسسات بین المللی در راستای توسعه خراسان جنوبی گفت: می توانیم از ظرفیت شرکت های بین المللی در راستای حل مشکلات کشور و استان بهره ببریم لذا با استفاده از ظرفیت این مجموعه می توانیم در مورد چالش های اصلی استان در حوزه مخاطرات زیست محیطی، گرد و غبار و ریزگردها، احیای قنوات و خشکسالی، تامین آب شرب روستاهای مرزی بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت موسسات بین المللی در راستای توسعه خراسان جنوبی استفاده شود

ظرفیت موسسات بین المللی در راستای توسعه خراسان جنوبی استفاده شود