مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-13حوادث

خانواده ها هشدار پلیس را در چهارشنبه آخر سال جدی بگیرند


فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت های پلیس است، گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

- فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت های پلیس است، گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از والدین و خانواده ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه سوری جدی بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار هوشنگ حسینی با هشدار به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال از خانواده ها خواست در روزهای پیش رو مراقب فرزندان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: همواره حفظ امنیت و آرامش جامعه یکی از اولویت های نیروی انتظامی بوده و ایجاد بی نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها هشدار پلیس را در چهارشنبه آخر سال جدی بگیرند

خانواده ها هشدار پلیس را در چهارشنبه آخر سال جدی بگیرند