مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 21:172022-03-13اقتصادي

توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از 25 اسفندماه در گلستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از 25 اسفندماه در استان خبرداد.

- ، سیدمحمد دهنوی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان اظهارکرد: یکی از دغدغه های امروز مردم موضوع معیشت است و باید به نحو احسن در این مسیر به وظایف خود عمل کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان افزود: طی چند روز آینده منتهی به پایان سال و روزهای ابتدایی سال آینده بر بازار نظارت بیشتری خواهیم داشت.

دهنوی گفت: یکی از نکات بسیار مهم و مثبت اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها این است که قیمت ها در بخش اعظمی از کالاها کاهش چشمگیر و در بخش دیگر کاهش مختصر داشته است و حتی همین که در برخی از کالاها شاهد افزایش قیمت نبوده ایم نشان از اثربخش بودن طرح است.

وی تاکید کرد: مجموعه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باید بدون تعارف وارد عمل شده و سطح فعالیت های نظارتی و اجرایی خود در بازار افزایش دهد و توزیع عادلانه کالا و قیمت را در بازار اجرایی کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان اضافه کرد: مجموعه پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات در برخورد با متخلفان و بر هم زنندگان نظم بازار وارد شوند و هیچ واحد صنفی، کارخانه، انبار و تولید کننده اجازه ندارد در خارج از چهارچوب قوانین و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از 25 اسفندماه در گلستان

توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از 25 اسفندماه در گلستان