مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 21:372022-03-13سياسي

راه اندازی سراهای نوآوری و خانه خلاق در دانشگاه آزاد کرج


سرپرست دانشگاه آزاد استان البرز گفت: در پی توسعه فضاهای فرهنگی و علمی دانشگاه در نظر داریم سراهای نوآوری و خانه خلاق در این مجموعه راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج،حسین کلانتری آباد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: طبق سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید مسیرهای اصولی برای شکوفایی استعدادها و بهره گیری از خلاقیت ها و ایده های دانشجویان و جوانان پیاده سازی کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد استان البرز گفت: برهمین اساس ایجاد خانه خلاق در حوزه های مختلف و مشاغل خانگی از اقداماتی است که به عنوان راهبرد توسط این دانشگاه در سال 1401 دنبال می شود.

وی ادامه داد: ایجاد سرای نوآوری، سلامت کار، سرای نوآوری محصولات سبز، سرای نوآوری محصولات ارگانیک کشاورزی ، راه اندازی مرکز تعالی کسب و کار، فعال سازی برج فناوری با هدف برقراری ارتباط دوسویه با صنایع استان از مهمترین اقداماتی است که در کنار آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی البرز دنبال می شود.

به گفته وی، قرار است در هر سرای نوآوری پنج شرکت دانش بنیان خصوصی به فعالیت بپردازند.

این مقام مسؤول، ایجاد مرکز نوآوری رسانه و تولید محتوا، ایجاد رشته های هنری و راه اندازی دانشکده معماری به عنوان دیگر برنامه ها برشمرد و اظهار کرد: ارتقای پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سراهای نوآوری و خانه خلاق در دانشگاه آزاد کرج

راه اندازی سراهای نوآوری و خانه خلاق در دانشگاه آزاد کرج