مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 22:522022-03-13اجتماعي

سرشماری گونه های شاخص حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان انجام شد


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان به مدت 5 روز با حضور کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محبط زیست آذربایجان غربی سعید شهند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی اظهار داشت: سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان به مدت 5 روز با حضور کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و مامورین اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوی و منطقه حفاظت شده مراکان اجرا شد.

سعید شهند افزود: در این برنامه مساحتی بالغ بر 103هزار هکتار پایش و سرشماری گونه های شاخص حیات وحش از جمله قوچ و میش ارمنی، کل و بز و سایر گونه ها به منظور دستیابی به تعداد، تراکم و تنوع حیات وحش برای برنامه ریزی و اجرای اقدامات حفاظتی بیشتر انجام شد.

 وی گفت: از اهداف مدنظر در سرشماری حیات وحش مناطق، می توان، دستیابی به آمار تعداد گونه ها، میزان جمعیتی وحوش، بررسی تغییرات گونه ها در منطقه زیست جمعیتی آن، اثر متقابل زیستگاه جمعیتی ، وضعیت زاد و ولد حیات وحش و همچنین شناسایی تعرضات و تهدیدات گونه ها در مناطق حفاظت شده اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری گونه های شاخص حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان انجام شد

سرشماری گونه های شاخص حیات وحش منطقه حفاظت شده مراکان انجام شد