مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-13سياسي

بازگشت 300 زندانی در کرمانشاه به آغوش خانواده


در ادامه طرح احرار 300 زندانی معسر، محکومین مالی، بدهکاران جرائم غیر عمد و جرائم غیر خطرناک امروز به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی بسیج حقوقدانان،فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با گرامیداشت روز شهید گفت: رسالت بسیج در استان در راستای کمک به مردم و محرومین است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه طرح احرار یکی از برنامه های مهم بسیج  و بسیج حقوقدانان است گفت: این طرح با همکاری دستگاه قضایی، سازمان زندان ها و خیران اجرا شد و برکات خوبی در سطح استان به همراه داشت.

در ادامه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تقدیر از زحمات سپاه نبی اکرم (ص) استان و سازمان بسیج حقوقدانان اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج در طرح احرار کمک های خوبی برای آزاد سازی زندانیان داشتند.

توسلی زاده یکی از شاخص های طرح تحول دستگاه قضا را کاهش ارجاع پرونده ها به دستگاه قضا و کاهش ورودی زندانی ها با بهره گیری از خدمات مشاوره ای، ظرفیت بزرگان، ریش سفیدان و خیران عنوان کرد.

پوریانی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه نیز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را اقدامی خداپسندانه دانست که توانسته است نور امید را دل زندانیان جرائم مالی غیرعمد روشن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 300 زندانی در کرمانشاه به آغوش خانواده

بازگشت 300 زندانی در کرمانشاه به آغوش خانواده