مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-13سياسي

اولین همایش «قوام الشریعه» در قم برگزار شد


رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در همایش «قوام الشریعه» گفت: دشمنان فهمیده اند که برای غلبه، باید گذشته حسینی را دور و آینده مهدوی را کور کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی عصر امروز در همایش قوام الشریعه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ وَإِیتَاءِ ذِی الْقُرْبَیٰ وَیَنْهَیٰ عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْکَرِ وَالْبَغْیِ ۚ یَعِظُکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ گفت: خداوند فرمان به عدل و احسان و سرکشی به نزدیکان می دهد و از فحشا، منکر، ظلم و ستم نهی می فرماید.

وی ماه شعبان را ماه سرداران اصلی کربلا یعنی امام حسین (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت اباالفضل العباس (ع) و حضرت علی اکبر (ع) دانست و با اشاره به تقارن این ایام و 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهید گفت: اساسا ماه شعبان خود یک بنیاد شهید است.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی شرط حفظ نظام را، اقامه حدود شرعی و اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است گفت: امام حسین (ع) وقتی قیام کرد، هدف و روشش را رسما و علنا امر به معروف ونهی از منکر معرفی کرد، فرمود: من به سیره جدّم و پدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش «قوام الشریعه» در قم برگزار شد

اولین همایش «قوام الشریعه» در قم برگزار شد