مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 07:022022-03-14اقتصادي

کمک ویژه درگاه ملی مجوزهای کسب وکار به حوزه سلامت برای حذف مجوزهای غیرضرور


رییس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران گفت: صدور مجوز در سامانه ملی مجوز در حوزه بهداشت و درمان و کسب وکارهای حوزه سلامت می تواند پروسه های ادرای را به حداقل رسانده و مجوزهای مازاد را از مسیر بردارد.

- سید مجید صدری رییس کمیسیون  اقتصاد نوآوری و  تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص راه اندازی سامانه ملی مجوزها بیان کرد: با راه اندازی این سامانه مراجعه به دستگاه ها برای دریافت مجوز به حداقل می رسد و ارزش امضاهای طلایی به حداقل می رساند چرا که برواکسی اداری در این شرایط کم و در هزینه و زمان صرفه جویی می شود چرا که مراحل صدور مجوز از طریق سامانه یکپارچه مجوزدهی صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: بسیاری از پروسه های ادرای و امضاهایی که در حال حاضر برای صدور مجوز برای کسب و کارها در نظر گرفته شده غیر ضروری است و تنها شرایط را برای شروع کسب وکارهای نوپا سخت می کند.

در طول مسیر مجوزدهی در سامانه ملی مجوزها بخش زیادی از مجوزهای مازاد برای مشاغل حذف و مسیر برای شروع کار تسهیل می شود.

رییس کمیسیون  اقتصاد نوآوری و  تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: در سامانه ملی مجوزها، مجوزهای غیر ضروری و مازاد پالایش می شود و اگر دستگاهی با مجوزهای غیر ضرور برای مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ویژه درگاه ملی مجوزهای کسب وکار به حوزه سلامت برای حذف مجوزهای غیرضرور

کمک ویژه درگاه ملی مجوزهای کسب وکار به حوزه سلامت برای حذف مجوزهای غیرضرور