مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-14اقتصادي

اجرای 67 کیلومتر روکش و ماسه آسفالت در راه های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقای روکش آسفالت راه های استان، 67 کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت با 550 میلیارد ریال اعتبار در سال 1400 اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقای روکش آسفالت راه های استان، 67 کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت با 550 میلیارد ریال اعتبار در سال 1400 اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای اجرای پروژه های روکش آسفالت و ماسه آسفالت افزون بر 55 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که شامل مقاطعی از محورهای ساوه-بویین زهرا به طول 12 کیلومتر، باند دوم غرق آباد-نوبران به طول 10 کیلومتر، دلیجان-محلات به طول 3 کیلومتر، خان آباد-رازقان به طول 5 کیلومتر، خمین-گلپایگان به طول 4 کیلومتر و محورهای دیگر همچون سلفچگان-اراک، خمین-الیگودرز، خمین-اراک، داودآباد شهرستان اراک، راه دسترسی مامونیه به آزادراه ساوه-تهران و.

است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، حدود 165 هزار مترمربع لکه گیری هندسی آسفالت و 50 کیلومتر آسفالت حفاظتی با 350 میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری راه های استان اجرا شده که اغلب آن در محور اراک-پلیس راه توره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 67 کیلومتر روکش و ماسه آسفالت در راه های استان مرکزی

اجرای 67 کیلومتر روکش و ماسه آسفالت در راه های استان مرکزی