مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-14اجتماعي

زمینه دسترسی برابر همه شهروندان به امکانات شهری فراهم شود


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل بر صیانت از حقوق معلولین و اعتلای حقوق شهروندان آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: زمینه دسترسی برابر شهروندان به امکانات شهری فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی پیش از ظهر امروز در بازدید نماینده دادستان کل کشور از موسسه خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین شهرستان خلخال، با اشاره به ضرورت عدالت اجتماعی در مدیریت شهری اظهار کرد: عدم امکان استفاده معلولان از امکانات و فضاهای شهری در واقع نشان از نقص جامعه و ناتوانی آن در سازگار کردن امکانات با نیازهای این قشر از شهروندان است.

وی بر صیانت از حقوق معلولین و اعتلای حقوق شهروندان آسیب پذیر تاکید کرد و افزود: زمینه دسترسی برابر شهروندان به امکانات شهری فراهم شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل بیان کرد: معلولان برای زندگی همچون سایر افراد جامعه حقوق مشابه دارند و هیچ گونه استثنایی نباید دامنگیر تحقق حقوق انسانی آنان شود.

وی ادامه داد: توجه به حقوق شهروندی افرادی که دچار نقص های جسمی و محرومیت ها هستند و به حمایت های مضاعف نیاز دارند، باید جزو اولویت ها و ضرورت ها باشد و کیفیت جامعه را باید با چگونگی رفتار آن با آسیب پذیرترین شهروندان اندازه گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه دسترسی برابر همه شهروندان به امکانات شهری فراهم شود

زمینه دسترسی برابر همه شهروندان به امکانات شهری فراهم شود