مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-14فرهنگي

بازیگر برنده اسکار درگذشت


«ویلیام هرت» بازیگر برنده اسکار که برای بازی در فیلم هایی چون «بوسه زن عنکبوتی» و «اخبار پخش کننده» شناخته می شود، در سن 71 سالگی درگذشت.

- ویلیام هرت بازیگر برنده اسکار که برای بازی در فیلم هایی چون بوسه زن عنکبوتی و اخبار پخش کننده شناخته می شود، در سن 71 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، پسر این بازیگر در بیانیه ای اعلام کرد: با اندوه فراوان اعلام می کنیم خانواده ما برای درگذشت ویلیام هرت پدر محبوب و بازیگر برنده اسکار، در 13 مارس 2022، یک هفته قبل از تولد 72 سالگی اش عزادار هستند .

این بازیگر در سال 2018 فاش کرد که به سرطان پروستات مبتلا شده که به استخوان سرایت کرده است، اگرچه طبق گزارش رسانه ها، در آن زمان از یک نوع شیمی درمانی جایگزین برای نجات جان خود استفاده کرده است.

هرت که در مدرسه معتبر جولیارد در شهر نیویورک تحصیل کرده بود، به عنوان یکی از مشهورترین بازیگران برجسته دهه 1980 ظاهر شد و سه نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای نقش هایش در بوسه زن عنکبوتی در سال 1985، فرزندان خدای کوچک در سال 1986 و اخبار در سال 1987 کسب کرد و برای بازی در فیلم بوسه زن عنکبوتی موفق به کسب این جایزه شد.

او آخرین بار در سال 2005 برای فیلم تاریخ خشونت موفق به کسب نامزدی اسکار در شاخه بهترین نقش مکمل مرد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر برنده اسکار درگذشت

بازیگر برنده اسکار درگذشت