مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-14اجتماعي

طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه های استان آذربایجان غربی اجرا شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی از اجرای طرح پاکسازی و زیباسازی حریم محورهای اصلی و شریانی استان در آستانه نوروز خبر داد.

- با بیان اینکه در آستانه نوروز و به مناسبت ن هفته منابع طبیعی طرح پاکسازی، زیباسازی و منظر آرایی حریم راه ها در استان آذربایجان غربی انجام شد، افزود: مهم ترین هدف پاکسازی حریم راه های استان را از بین بردن آلودگی های بصری، ایجاد منظر و فضای زیبا برای کاربران جاده ای و مسافران، فرهنگ سازی به منظور رعایت مسائل زیست محیطی و دعوت همگانی از مردم برای خودداری از ریختن زباله در حریم راه ها بوده و همچنین همزمان با این طرح، در مسیر تردد کاربران جاده ای با کاشت بالغ بر 1000 نهال در درب راهدارخانه ها و حاشیه راه ها مسیری زیبا برای هموطنان ایجاد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح های ویژه نوروز خط کشی جاده های استان، تهیه و نصب علائم و تابلوهای اخطاری، اطلاعاتی و انتظامی، لکه گیری چاله ها و بهسازی موضعی و مرمت حفاظ های گاردیل و نیوجرسی های مفصلی در دست اجرا است.

شکری با تاکید بر آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافری استان در طول ایام نوروز سال 1401 اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی سال پیش رو نیز با گسترش واکسیناسیون و برداشتن محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه های استان آذربایجان غربی اجرا شد

طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه های استان آذربایجان غربی اجرا شد