مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-14سياسي

ویژگی های طلایی جوان تراز انقلاب اسلامی


یکی از اوصاف و فاکتورهای «جوانِ تراز انقلاب»، حضور فعال در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است، - یک پژوهشگر اهل بیت(ع) گفت: یکی از اوصاف و فاکتورهای جوانِ تراز انقلاب ، حضور فعال در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است، هر کجای انقلاب به جوان مؤمن انقلابی نیاز داشته باشد، حاضر است و احساس وظیفه و تکلیف کردهرت علی اکبر و در ذره ای تعلل نکرده و ضعف و سستی به خود راه نمی دهد.

حجت الاسلام علی بیرانوند -کارشناس مذهبی و پژوهشگر اهل بیت(ع)- در گفت وگو با ایسنا به مناسبت فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) که در تقویم ملّی ما به روز جوان نام گذاری شده است به برخی از شاخص و فاکتورهای جوان تراز انقلاب اشاره کرد و گفت: با نگاه و بررسی اجمالی در علل و عوامل به ثمر نشستن انقلاب اسلامی به خوبی می توان پرده از نقش بی بدیل و اثر بخش جوانان در به ثمر نشستن نهضت انقلاب اسلامی برداشت.

وی ادامه داد: حضور چشم گیر و اثر بخش جوانان در کنار پیر مراد انقلاب اسلامی موجب شد موانع سخت و پیچیده انقلاب به خوبی از سر راه انقلابیون برداشته شود.

در عصر شکوفایی انقلاب، نیز جوانان باید به خوبی احساس وظیفه و تکلیف کرده و با تقویت فاکتورهای جوان تراز انقلاب حضور کارآمد و اثر بخش خود را در نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های طلایی جوان تراز انقلاب اسلامی

ویژگی های طلایی جوان تراز انقلاب اسلامی