مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-14سياسي

افزایش 81 درصدی کشفیات سرقت در یکسال گذشته


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از افزایش 81 درصدی کشفیات سرقت به عنوان پیگیری دغدغه اصلی مردم و مسئولان در یکسال گذشته خبر داد.

- سردار کیومرث عزیزی در آخرین نشست خبری سال 1400 با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام با اشاره به نقش تعیین کننده اصحاب رسانه و قلم در ایجاد و گسترش امنیت در جامعه تصریح کرد: نقش شما خبر نگاران در کنار مردم عزیز بسیار مهم و تاثیر گذار است و فرآیند تولید امنیت و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرایم نیاز به همراهی رسانه دارد.

وی با اشاره به شعار نورزوی پلیس با عنوان پلیس هوشمند، قانون مداری ، نشاط بهاری و مأموریت پیش روی پلیس در قالب طرح انتظامی– ترافیکی چهارشنبه آخر سال و نوروز 1401 بیان کرد: پلیس در طرح انتظامی – ترافیکی نوروز 1401 با افزایش 13 ایستگاه نوروزی پلیس و به کارگیری صد در صدی کارکنان انتظامی ، متعهدانه، مسئولانه و با زیبندگی به اخلاقیات و برخورداری از اقتدار قانونی نقش آفرینی کرده و آرامش و امنیت را به اقشار اجتماعی هدیه خواهد داد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه با بیان عمکرد یکساله پلیس استان افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از هشت هزار و 381 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 31 باند مهم قاچاق و 6843 خرده فروش و 79 قاچاقچی مواد افیونی به همراه 1432 معتاد مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 81 درصدی کشفیات سرقت در یکسال گذشته

افزایش 81 درصدی کشفیات سرقت در یکسال گذشته