مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-14ورزشي

آخرین مسابقه اسکی قرن در شمشک برگزار شد


رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی کشور در سه رده سنی جوانان 1، جوانان2 و بزرگسالان و مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان در یک رده سنی 16 سال به بالا در دو بخش بانوان و آقایان در پیست اسکی شمشک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی کشور در سه رده سنی جوانان 1، جوانان2 و بزرگسالان و مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان در یک رده سنی 16 سال به بالا ، 21 و 22 اسفندماه در دو بخش بانوان و آقایان در پیست اسکی شمشک برگزار شد و در پایان اسکی بازان تهرانی در هر سه بخش بزرگسالان، جوانان و شهرنشینان به عنوان ارزشمند قهرمانی دست پیدا کردند.

در روز نخست رقابتها مسابقات مارپیچ بزرگ و در روز دوم مارپیچ کوچک برگزار شد و در پایان در بخش بزرگسالان (بانوان) تیم تهران به عنوان نخست دست یافت، فارس و البرز نیز به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

در بخش مردان بزرگسالان نیز تیم تهران قهرمان شد و استانهای البرز و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش جوانان (آقایان) تهران، البرز و فارس به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان نیز پس از تهران، البرز و اصفهان در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش شهرنشینان فیز تهران قهرمان شد و فارس و اصفهان دوم و سوم شدند و در پایان روز دوم مسابقات قهرمانی کشور و شهرنشینان نیز از 30 مدال توزیع شده، 5 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مسابقه اسکی قرن در شمشک برگزار شد

آخرین مسابقه اسکی قرن در شمشک برگزار شد