مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-14اقتصادي

احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه آغاز شد


 عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه، امروز (23 اسفند) با حضور جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

- ایسنا/کرمانشاه  عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه، امروز (23 اسفند) با حضور جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به تعطیلی 16 ساله ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه، اظهار کرد: همانطور که وعده داده بودیم این طرح قبل از پایان سال 1400 شروع شد.

وی از جمعیت یک میلیون نفری شهر کرمانشاه یاد کرد که تصفیه خانه فاضلاب فعلی نزدیک به 320 هزار نفر را پوشش می دهد و افزود: ظرفیت مدول دوم این تصفیه خانه 67 هزار مترمکعب در شبانه روز است و جمعیت بیش از 400 هزار نفر را پوشش می دهد.

وی مهمترین دلیل توقف 16 ساله این طرح را کمبود اعتبارات اعلام کرد و یادآور شد: به علاوه این پروژه مطالعات هم نداشت که ظرف مدت کوتاهی مشاور گرفتیم و در نهایت مناقصه را با فراخوان عمومی برگزار کردیم.

کاکاوند رقم اولیه قرارداد این پروژه و اعتبار برآورد شده برای آن را 518 میلیارد تومان اعلام کرد که از اعتبارات ملی و استانی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ع) پیمانکار احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه آغاز شد

احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه آغاز شد