مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-14سياسي

آمادگی همدان برای برپایی جشن نوروز/ معرفی همدان به جهان


فرماندار همدان از آمادگی دیار هگمتانه برای برپایی جشن نوروز خبر داد و گفت: همدان آماده میزبانی از مهمانان خارجی و نمایندگان یونسکو در جشن نوروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان دروازه ورود به غرب کشور است و راه اندازی مسیر گردشگری غرب ایران با محوریت همدان، کرمانشاه و کردستان اتفاق بزرگی است.

وی ادامه داد: تمام هماهنگی های لازم برای میزبانی از گروه های اقوام ایرانی و مهمانان خارجی جشن بزرگ نوروز انجام شده است.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه همدان یکی از امن ترین شهرهای ایران است بیان کرد: در فضای آرام شهر و استان و نیز در کنار جاذبه های بسیار تاریخی و طبیعی میزبان همه مسافران در ایام نوروز خواهیم بود.

وی رونق صنعت گردشگری را زمینه ساز شکوفایی مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: همدان با دارا بودن ظرفیت های بی بدیل میراث فرهنگی و گردشگری دروازه ورود به غرب کشور است و با حداقل 9 استان کشور فاصله کوتاهی دارد که از این ظرفیت می توان برای تعریف مسیرهای گردشگری جدید استفاده کرد.

محمدی افزود: تمام اقدامات لازم برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در همدان صورت گرفته و دستگاه های خدمات رسان در تمام ایام نوروز به حالت آماده باش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همدان برای برپایی جشن نوروز/ معرفی همدان به جهان

آمادگی همدان برای برپایی جشن نوروز/ معرفی همدان به جهان