مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-14سياسي

زندگی هزاران خانواده در خطر نابودی


در پی تبلیغات برخی شرکت های تاکسی اینترنتی برای سفرهای بین شهری در ایام نوروز، رییس اتحادیه سواری کرایه معتقد است این اقدام غیرقانونی بوده و می تواند منجر به نابودی کار و زندگی 45 هزار راننده بین شهری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته گذشته برخی شرکت های تاکسی اینترنتی اقدام به تبلیغات برای انجام سفرهای نوروزی بین شهری کرده اند و چگونگی ثبت این درخواست را در اپلیکیشن های خود به صورت کامل برای کاربرانشان توضیح داده اند.

رحمت حاج محمد علی -رییس اتحادیه سواری کرایه – در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: موضوع نابودی 45 هزار راننده سواری کرایه بین شهری توسط شرکت های اینترنتی که بدون هیچ مجوزی تبلیغات می کنند و اعلام کردند که مردم می توانند از اپلیکیشن این شرکت ها برای سفرهای بین شهری در ایام نوروز استفاده کنند.

وی افزود: این درحالی است که این شرکت ها صورت وضعیت، کنترل سرعت و مدارک لازم که از سوی پلیس باید صادر شود را برای سفرهای بین شهری ندارند.

بنابراین از مسئولان قضایی، وزارت راه و شهرسازی و پلیس تقاضا داریم هر چه سریعتر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند، در غیر این صورت 45 هزار راننده بین شهری بخاطر نابود نشدن کار، زندگی و خانواده دست به اقداماتی خواهند زد که زیبنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی هزاران خانواده در خطر نابودی

زندگی هزاران خانواده در خطر نابودی