مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-14اقتصادي

کنترل قیمت ها از طریق نظارت بر بازار شب عید


رییس اتاق اصناف ایران از اجرای طرح کنترل و تشدید بازرسی اتاق اصناف در ایام پایانی سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شرط الزام واکسینه شدن واحدهای صنفی و کارکنان شان مطرح شد که در سامانه نیز ثبت می شود و صنوفی که واکسینه نشده باشند از ادامه فعالیتشان جلوگیری خواهد شد.

بنابراین ضروری است برای جلوگیری از اعمال محدودیت در فعالیت صنفی، کلیه صنوف با تزریق دوز سوم واکسن کرونا، نسبت به ثبت نام در سامانه ایران من و اخذ QR کد و نصب در محل قابل رؤیت در واحد صنفی اقدام کنند.

ممبینی افزود: یکی از دغدغه جامعه صنفی در ایام پایانی سال، بحث برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا بود که به دلیل ارائه کالای بی کفیت و نبود حضور تولیدکنندگان، رضایت مصرف کنندگان و جامعه صنفی را به دنبال نداشت و با رایزنی های صورت گرفته از سوی اتاق اصناف ایران و همکاری وزارت صمت، فروش های فوق العاده در قالب طرح نمایشگاهی به وسعت ایران برگزار شد.

رییس اتاق اصناف ایران همچنین با اشاره به لایحه بودجه سال 1401، تأکید کرد: در ارتباط با لایحه بودجه سال 1401 پیشنهادهایی به مجلس داده شده و در خصوص تبصره ماده 100 و دیگر موارد راهکارهای مؤثری ارائه شده و رونوشت آن نیز به تمامی استان ها ارسال شده و برای تحقق آن نیاز به رایزنی با نمایندگان استانی است که در این زمینه ضروریست نمایندگان ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل قیمت ها از طریق نظارت بر بازار شب عید

کنترل قیمت ها از طریق نظارت بر بازار شب عید