مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-14سياسي

تکثیر رییسعلی های نوجوان در استان بوشهر


در زمان جنگ تحمیلی، خیلی از جوانان که به جبهه رفتند ریسعلی دلواری های سرزمین خویش بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید پارسایی فر ظهر دوشنبه در رونمایی از کتاب کوچک تر از ام یک و دو هزار پلاک که صبح امروز در حوزه هنری استان بوشهر برگزارشده بود گفت: بخشی مهمی از تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان بوشهر که مربوط به روایت نوجوان است در کتاب کوچک تر از ام یک شاهد هستیم که در آن حضور نوجوانان و جوانان در جبهه به این شکل ارزشمند شده است.

رییس حوزه هنری استان بوشهر به چند دلیل کتاب کوچک تر از ام یک نوشته منوچهر بایندری را حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد؛ در این کتاب زیست بوم فرهنگی مطرح شده و روایت نوجوان کنجکاو سرزنده و بسیار بازیگوش به خوبی این روایت را مطرح شده است.

امید پارسایی فر افزود: راوی عباس حیدری بابیان خوب و نویسندگی منوچهر بایندری با قلم ارزشمندی که دارند توانستند کتاب های مهمی را برای ادبیات پایداری استان خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه بوشهر سرزمین مقاومت در ایران است خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی، خیلی از جوانان که به جبهه رفتند ریسعلی دلواری های سرزمین خویش بودند.

وی ادامه داد: در کتاب آمده راوی یازده ساله بعد از تماشای سریال دلیران تنگستان و رشادت های رییسعلی برای حضور در دفاع مقدس و دفاع از کشور در برابر یورش بیگانه عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثیر رییسعلی های نوجوان در استان بوشهر

تکثیر رییسعلی های نوجوان در استان بوشهر