مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-14سياسي

دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف قرچک ضروری است


سرپرست فرمانداری قرچک با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن گفت: دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف قرچک ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتقدیر می کنیم که در طول یکسال گذشته با تمام صبر و توان پای کار بودند و برای حفظ سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

سرپرست فرمانداری قرچک بیان داشت: تزریق سه دوز واکسن مورد تأکید ستاد ملی مقابله با کروناست، چرا که با گذشت مدت زمان زیاد از تزریق دوز دوم، زمینه ابتلاء به ویروس در افراد بیشتر می شود، بنابراین ضرورت دارد از ظرفیت گروه های فعال فرهنگی اجتماعی و تریبون ها برای ایجاد پویش تشویق مردم به واکسیناسیون نوبت سوم استفاده شود.

فاتحی نژاد گفت: تمهیدات لازم ستاد مدیریت بیماری کرونا برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری جشن های نیمه شعبان، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش بینی شود و همچنین با توجه به ایام پایانی سال و انجام آیین زیارت قبور و زیارت بقاع متبرکه، اداره اوقاف و امور خیریه بایستی نسبت به انجام تمهیدات لازم برای رعایت ضوابط و همکاری با شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی اقدام کند.

وی گفت: شهرستان برای سفرهای نوروزی، رعایت شیوه نامه ها در سیستم حمل ونقل، اسکان مسافران در هتل ها و مهمانسراهای دارای مجوز، انجام کمک های مؤمنانه و نظارت بر صنوف مطابق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف قرچک ضروری است

دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف قرچک ضروری است