مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-14بين الملل

دستورات جدید رهبر طالبان به اعضای این گروه


ملاهبت الله رهبر طالبان در پیامی از اعضای این گروه خواست تا در تمامی امور عدل و انصاف را رعایت کرده و از قوم پرستی، منطقه ‍ پرستی، زبان پرستی و رفاقت پرستی بطور جدی خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، هبت الله آخوندزاده رهبر طالبان در پیامی 14 ماده ای به مقامات و نیروهای هیئت حاکمه افغانستان از آن ها خواست تا از قوم پرستی، منطقه ‍ پرستی، زبان پرستی و رفاقت پرستی بطور جدی خودداری کنند.

وی با تاکید بر رعایت عدل و انصاف در تمامی امورات تاکید کرد که امتیازدهی به افراد باید از روی تقوا و امانت داری باشد و از حرکاتی که سبب بی اعتمادی می شود، پرهیز گردد.

آخوندزاده همچنین با تاکید بر عدم خیانت در بیت المال از طالبان خواست تا امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنند و از مداخله در امور یکدیگر خودداری نمایند.

رییس طالبان پیش از این نیز در یک گردهمایی با مسئولان و مقامات طالبان در قندهار توصیه ای 18 ماده ای را به آن ها ارائه کرده بود.

وی همچنین در توصیه های بعدی نیز گفته بود که مسئولان و والی های طالبان برای جلوگیری از مهاجرت از افغانستان با مردم دیدارهای مستقیم داشته باشند و برای یافتن راه حل مشکلات آن ها کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات جدید رهبر طالبان به اعضای این گروه

دستورات جدید رهبر طالبان به اعضای این گروه