مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 00:022022-03-14حوادث

سرعت بالا، اصلی ترین عامل توقیف خودروهای شوتی در بوشهر


فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: بیشتر توقیف و ضبط خودروهای شوتی در این استان به دلیل سرعت بالا و به طور معمول بالای 150 کیلومتر بوده است.

- ایسنا/بوشهر فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: بیشتر توقیف و ضبط خودروهای شوتی در این استان به دلیل سرعت بالا و به طور معمول بالای 150 کیلومتر بوده است.

سرهنگ حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسب رتبه اول مشترک پلیس فتای استان بوشهر به همراه آذربایجان شرقی در سطح سراسر کشور و در حوزه تولید اخبار، اطلاع رسانی و آموزش در سال 1400 جزو افتخارات پلیس فتا در استان بوشهر است.

وی در خصوص کالاهای همراه ملوان خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات استاندار بوشهر ورود 97 قلم از کالاهایی که با کمبود و یا نداشتن مشابهت در کشور روبه رو بوده اند از طریق گمرک و مبادی قانونی آزاد است با تاکید بر اینکه این کالاها باید در خود استان به مصرف برسند.

سوسنی با اشاره به مشکلات خودروهای شوتی، تشریح کرد: خودروهای شوتی یا تغییر وضعیت داده یا پلاک مخدوش و فاقد پلاک بوده و یا از کسانی است که متعرضان به قانون بوده و یا فاقد کالاهای ملوانی و دارای کالاهای غیر مجاز هستند که با دستور قضایی به صورت تجمیعی توقیف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بالا، اصلی ترین عامل توقیف خودروهای شوتی در بوشهر

سرعت بالا، اصلی ترین عامل توقیف خودروهای شوتی در بوشهر