مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 01:472022-03-14سياسي

سکونتگاه های غیر رسمی در بحث مقاوم سازی مغفول مانده است


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: سکونتگاه های غیر رسمی در حاشیه شهرها و بافت های فرسوده در بحث مقاوم سازی ها مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد دوشنبه شب در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: تأمین مسکن محرومین و اجرای پروژه های انبوه سازی دو مأموریت مهم و برجسته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: تأمین مسکن محرومین به عنوان فلسفه وجودی حساب 100 حضرت امام (ره) است و بنیاد مسکن برای محرومین فاقد مسکن، ساخت واحدهای مسکونی را به عنوان رسالت جدی خود انجام می دهد که طی 4 دهه از فعالیت بنیاد مسکن اقدامات اثربخش و مفیدی را توانسته صورت دهد.

روحانی نژاد افزود: بنیاد مسکن از اواخر سال 98 تا پایان سال 99 با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت بلاعوض پروژه های خوبی در بخش انبوه سازی در سطح کشور اجرا کرده است، که در استان بوشهر نیز دو هزار واحد مسکونی بخش عمده ای از آن اجرایی شده است.

وی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته در استان بوشهر 59 درصد واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده که از میانگین کشوری بالاتر است و امیدواریم با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته طی افق 4 ساله رشد قابل ملاحظه ای در این بخش را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونتگاه های غیر رسمی در بحث مقاوم سازی مغفول مانده است

سکونتگاه های غیر رسمی در بحث مقاوم سازی مغفول مانده است