مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-15فرهنگي

خجالت کشیدم که نوید محمدزاده از جشنواره دانشگاهی حمایت کرد


اوشان محمودی، کارگردان نمایش «ژپتو» که جزو آثار موفق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی است، می گوید: وقتی در اختتامیه جشنواره، آقای نوید محمدزاده بخش از کمک هزینه وجوایز گروه های شرکت کننده را پرداخت، - اوشان محمودی، کارگردان نمایش ژپتو که جزو آثار موفق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی است، می گوید: وقتی در اختتامیه جشنواره، آقای نوید محمدزاده بخش از کمک هزینه وجوایز گروه های شرکت کننده را پرداخت، شخصا خجالت کشیدم.

محمودی که از دوره چهاردهم جشنواره تئاتر دانشگاهی در این رویداد حضور داشته است، حالا از وضعیت رو به افول این جشنواره اندوهگین است و هشدار می دهد در دو سه سال آینده شاهد پیامدهای منفی بی توجهی به جشنواره تئاتر دانشگاهی خواهیم بود.

این کارگردان در گفتگو با ایسنا از نقش مهم جشنواره تئاتر دانشگاهی می گوید و تاکید دارد که دانشجویان باید در این زمینه مطالبه گر باشند.

محمودی که این روزها آخرین اجراهای نمایش ژپتو را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می برد، با انتقاد از وضعیت بلاتکلیف بیست و چهارمین جشنواره تئاتر دانشگاهی که هنوز دبیرش انتخاب نشده و طبیعتا فراخوانش هم اعلام نشده، ادامه می دهد: این روزها با دانشجویانی مواجه می شوم که می پرسند چگونه وارد فضای تئاتر بشویم و کار خود را از کجا آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خجالت کشیدم که نوید محمدزاده از جشنواره دانشگاهی حمایت کرد

خجالت کشیدم که نوید محمدزاده از جشنواره دانشگاهی حمایت کرد